onsdag den 24. august 2011

Dagens outfit.

Jeg har set mange, der har lavet dette. Jeg synes det er fedt, da man faktisk tit bliver inspireret med stilen og sådan. Jeg har fået at vide et par gange, jeg har fed stil, og så tænkte jeg, at dette kunne være sjovt at prøve.
OBS. Undskyld at jeg ikke for blogget så meget for tiden, jeg har meget travlt med min skole, venner og lektier. Jeg skal prøve at se, om jeg kan få mere tid til det. Det bliver nok mest om aftenen, jeg laver indlæg, hvis jeg ikke er alt for smadret. Jeg håber i alle sammen har det godt. Hvad tøffer i rundt og laver?

Højtaljede bukser fra Pieces 249 kr.
Oversize fra Vila 119 kr.
Hårbånd/ tørlkæde fundet i mors skab.

1 kommentar:

  1. Super fed blog! (:
    Tjek gerne min ud: emmaemiliesuniverse.blogspot.com

    SvarSlet