torsdag den 15. september 2011

50 faste læsere!

Jeg er endelig kommet op på 50 faste læsere, og det er jeg superglad for. Jeg sidder lidt og overvejer at lave en sød lille video til alle jer, der er blevet faste læsere. Eller om jeg bare skal tage nogle billeder specielt til jer. Hvad vil i have? Jeg vil meget gerne have, at i smider en kommentar til dette indlæg omkring, hvad mit næste indlæg skal handle om. Hvilke billeder der skal være, om der skal være en video eller hvad i ønsker. Det er alt sammen op til jer, da det skal være noget bestemt til jer. :-) Hvis i ikke har lyst til at skrive det i en kommentar, kan i skrive til til mig, anonymt, på formspring, hvor i også er velkomne til at stille mig spørgsmål om alt andet, om mig selv, om mit liv ect. Hvis i skriver et forslag til bloggen, bedes i skrive "blog forslag" forrest.

Tusinde tak fordi i følger min blog! Jeg sætter meget pris på det, nu er mit næste mål 100 faste læsere, da det tal bare ser fedt ud.


5 kommentarer:

  1. en video lyder ok for mig :)

    SvarSlet
  2. Din blog er super god, så jeg er fast læser. Jeg håber at du også vil kigge forbi min blog og evt. blive fast læser :)

    www.linehald.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg er i forvejen fast læser på din blog, og kan rigtig godt lide den! Tusinde tak for de søde ord. :-)

    SvarSlet
  4. Hvordan bliver man fast læser skat?:(

    SvarSlet