tirsdag den 27. september 2011

Feber, snot og mere feber.

Yeah, jeg har så fået feber og er blevet forkølet. Har ligget i min seng hele dagen og drukket kakao, te og kaffe (!!), men har overhovedet ikke spist noget. Det undrer mig lidt, da jeg altid plejer at spise som en mand. Men ellers hygger jeg mig nu med tetris, musik og søde veninder, der ringer og spørger, om jeg klarer mig. Nogle gange er det rart at være syg. Man får en masse opmærksomhed. Kan derudover fortælle jer, at min computer bliver geninstalleret her engang i løbet af ugen, så kan jeg begynde at blogge rigtigt igen, uden at den pludselig lukker ned. Det bliver rigtig dejligt. Jeg håber i har det godt, og er raske, for hold kæft, jeg keder mig (!!) alligevel herhjemme. Der er kun gammelmands og børne tv og ingen er rigtig på computeren.


3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Mutten. Jeg tager lige et kig på det, også skal jeg nok lige vende tilbage :)

    SvarSlet
  3. Woops, det var det forkerte link, jeg fik sat ind.

    wordswithoutapen.blogspot.com

    SvarSlet