onsdag den 14. september 2011

Jeg beklager meget.

Jeg beklager meget, at mit indlæg med det nye tøj ikke kom mandag, men mit blogspot at ikke virket overhovedet. Jeg har ikke kunnet komme ind på siden før idag. Jeg har hverken kunnet fra min egen computer eller min søster. Jeg ved ikke, om det er blogspot eller vores netværk, der har været nede. Jeg beklager hvertfald en masse, også får i lige et indlæg både idag og imorgen, da jeg regner med at tage i skoven efter skole eller senere i aften. :-)


Mine små pusserer <3 Havde ønsket mig disse sko længe, fik dem endelig for 150 kr. i Sparkz.

Fandt denne ring på udsalg i Vila

Denne var også på udsalg i Vila. Der var tre for 100 ,-

Hårbånd, pandebånd eller hvad i foretrækker at kalde det, fra H&M.

Også fundet i Vila. Aner ikke, hvad jeg skal bruge den til, men den er da sød.

Jeg er ikke sikker, hvor denne er købt. Om det var i Vila eller Vero Moda på udsalg..
Fundet i H&M til en 50'er.

Jeg fandt dette i Matas. Surprise <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar