søndag den 11. september 2011

Søndag.

Idag er det søndag. Jeg har ligget i min seng hele dagen, spillet tetris, hørt musik og set mindehøjtideligheden på dr1. Det er så forfærdeligt det der er sket, der var et tidspunkt, hvor jeg fik en klump i halsen. Man kunne se en mand, der sprang ud fra et vindue som var rimelig højt oppe. Det gav mig kvalme. Han ville redde sit eget liv, men døde desværre at det store fald. Det er ekstremt, at folk kan gøre, som terroristerne gjorde. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i situationen. Mine tanker går til de efterladte og de døde. Har i set det? Hvad synes i om det? Kender i nogen, der er døde på 9/11?

Men udover det, så er jeg snart oppe på 50 faste læsere, og det er jeg sådan set rigtig glad for! Jeg håber på, at jeg kan komme op på 50, da det ligesom styrker selvtilliden lidt, at folk kan lide, det man laver.

Jeg har forresten været ude at købe en masse tøj, og to par nye sko, igår. Jeg skal have taget nogle billeder af det i løbet af dagen, også sætter jeg dem ind i aften eller imorgen. Jeg har desværre ikke haft tiden til det endnu, men det skal nok komme.

Her får i så lige en sang, som jeg har hørt på replay hele dagen. Jeg elsker den, og kan ikke lade være med at blive glad, hver eneste gang jeg hører den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar