lørdag den 12. november 2011

Mit liv kan bare ikke virke....

Uden mit kamera.. Mit kamera virker fint, ja. Men det gør min computer fanme ikke. Jeg kan ikke få lov til at overføre mine billedertil min computer, så nu geninstallerer jeg den fanme imorgen. Jeg havde taget en masse fede billeder, så jeg ville forkæle jer, men næ.. Det må jeg ikke. Min computer kan ikke lide jer. (Jeg kan altså godt !!) I får bare lige et random billede af mig, hvor jeg har en hylde i hovedet. Indlæg uden billeder er kedelige, hehe. Jeg håber, at i har det godt. Jeg har det hvert fald fantastisk <3

3 kommentarer:

  1. VIRKELIG Fed blog du har!

    Håber du gider og smut forbi min blog og evt. også fast læse den :D
    http://dianaphuongtramngo.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. fed blog du har ! :-)
    håber du vil tjekke min og evt. blive fast læser <3
    Sofiehoegh.blogspot.com

    /Sofie

    SvarSlet
  3. Tusinde tak i to! Jeg kigger selvfølgelig lige forbi jeres. :)

    SvarSlet